pondělí 14. září 2009

Podivné muffiny

Podivné borůvkové muffiny. Jsou výborné, ale barva je opravdu divná.
Zdá se, že nám definitivně přichází podzim. Já a Štěpán jsme nachlazení, počasí hnusně vlezlé. Kromě Štěpána se zabývám různými tvůrčími nápady. Na spodní fotce je vylepšená manšestrová sukně, kterou jsem ulovila na vyměńovacím večírku. Něco to chtělo, a tahle hnědo-tyrkysová kombinace je boží. Obšila jsem švy, boční rovně, horní a spodní cikcakem. Moc se mi to líbí. Štěpánovi asi ušiju podzimní proužkované námořnické gatě. Uvažuju i o trikách, ale ještě jsem nesebrala odvahu k úpletu.
Ještě bych měla dát nějakou fotku zlátnoucího listí, ale zlátnoucí listí nemáme. Mohla bych vyfotit sousedovu růži, která nám přečuhuje přes plot.
Uvidíme, co nám podzim přinese.


Žádné komentáře:

Okomentovat